Siap?!

"BRAND NEW STORY...
NEVER ENDING STORY..."

Selasa, 02 Februari 2010

penguntit berpikir man 2

M: Had to do what i had to do.
P: Mary Jane.
M: Peter. I can’t survive without you.
P: You shouldn’t be here.
M: I know you think we can’t be togerher. But can’t you respect me enough to let me make my own decision? I know there’ll be risks. But i wanna face them with you. It’s wrong that we should only be-half-alive, half of ourselves. I love you. So here i am, standing in your doorway. I’ve always been standing in your doorway. Isn’t it about time somebody save your life? Well, say samoething.
P: Thank you, Mary Jane Watson.

M: Aku harus melakukan apa yang harus aku lakukan.
P: Mary Jane.
M: Peter. Aku tak bisa hidup tanpamu.
P: Kau seharunya tak di sini.
M: Aku tahu kau pikir kita tak bisa bersama. Tapi tak bisakah kau hormati aku dan biarkan aku putuskan sendiri? Ku sadari risikonya. Tapi aku ingin hadapi bersamamu. Salah jika kita hanya setengah hidup dan tak menjadi diri kita seutuhnya. Aku mencintaimu. Jadi disinilah aku, beridiri di ambang pintumu. Aku selalu berdiri di ambang pintumu. Bukankah sudah saatnya seseorang menyelamatkanmu? Baiklah, katakan sesuatu.
P: Terima kasih, Mary Jane Watson.

Thank you,
Unique and Special

Tidak ada komentar:

Posting Komentar